Întrebări frecvente

Conținut care poate fi restrâns

Cum pot returna un produs?

Poți completa formularul de retur disponibil pe pagina Cerere Retur. După trimitere, vei primi un e-mail cu pașii necesari.

Care este politica de retur?

Poți returna produsul în 14 zile. Vezi pagina Cerere Retur pentru detalii.

Pot modifica o comandă deja plasată?

Da, dacă nu a fost expediată. Contactează-ne cât mai repede.

Ce fac dacă produsul este deteriorat?

Te rugăm să ne trimiți o poză și vom înlocui produsul sau îți oferim ramburs.

În cât timp primesc comanda?

Livrarea durează între 1-4 zile lucrătoare în România.

Cum pot urmări comanda mea?

Poți urmări comanda accesând linkul de tracking primit pe e-mail.

Ce metode de plată acceptați?

Poți plăti cu cardul (Visa/Mastercard) sau ramburs la livrare

Pot comanda telefonic?

Desigur! Ne poți contacta telefonic de luni până vineri între orele 09:00–17:00.

Cum îmi pot crea un cont pe site?

Apasă pe pictograma de cont din meniul de sus și urmează pașii de înregistrare. Contul îți permite să urmărești comenzile și să salvezi produse favorite.

Produsele sunt originale?

Da, garantăm 100% autenticitatea produselor comercializate. Colaborăm doar cu furnizori autorizați.